Se upp för dårarna

Nu har vi återhämtat oss från magsjukan. Den gick över lika hastigt som den slog till. Men fy för h-vete vad sjuka vi var. Uäk! Idag har jag städat lite. Försökt städa bort sjuk-lukten som hängt som ett moln i huset... Det känns fräschare med ajax-lukten ;-)
Gabriella har spenderat större delen av dagen ute. Jag och Viktor har försökt vara ute en del också. Christer åkte till Tyskland imorse på en liten tripp. Kommer hem snart. Min kompis Helena kom förut en sväng. Vi käkade en god sallad bestående av fyllda pastakuddar, mozzarella, tomat, rucola, basilika och parmaskinka. Till detta en vinegrettdressing. Vare sig jag eller barnen har fått matlusten tillbaka helt, så en sallad kändes lätt och fräscht.

Sitter här och tittar på "Se upp för dårarna" samtidigt som jag bloggar. Den är bra.

Nu får ni ha en riktigt god natt drömma sköna drömmar...


Kommentarer
Postat av: Morfen

Vad skönt att höra att det gick över fort iaf, för FY vad sjuk man är när man har magsjuka. Har tänkt på dig ska du veta! Den där salladen lät väldigt god!

Kram

2009-05-10 @ 14:29:01
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0