Dagen D

Tjoo...

Nu är det fredag igen. Denna vecka har gått så fruktansvärt fort. Men nu ska vi verkligen "fånga" helgen. På väg hem från jobbet mötte jag upp Christer och Gabriella på stan. De hade haft en pappa-dotter-dag. Och då kan tydligen vad som helst hända... bl.a. kommer dottern hem med hål i öronen! Gissa om vi har en stolt dotter nu :)
Sen har dagen gått i ett. Åt en tidig middag, så ikväll gjorde jag iordning räkmackor...mumma.

Imorgon är dagen med stort D här...för många. Många har slitit och offrat svett, blod och tårar, många som lagt ned timmar och åter timmar just för denna dagen. Jag pratar förstås om Göteborgs-varvet. Jag hör inte till denna kategorin, jag har sprungit tillräckligt många mil i mina dgr. Men min käre make står på startlinjen kl 14:47 i Slottskogen. Han är dock inte i den formen han hoppats på och tränat för. En magsjuka kom och ställde till det, så vi får väl se hur det går. Det ska iaf bli fint väder imorgon så jag och barnen följer med till Slottskogen och trängs med övriga Göteborg. Vi ska titta på alla djuren, få ngt i magen och strosa på härliga Linnégatan och i mysiga Haga. Jag älskar verkligen den delen av Göteborg!
Imorgon kväll ska vi hem till mamma och fira henne. Hon har fyllt år men vi kunde inte komma på födelsedagen för då låg Dalgren´s i magsjuka...:(

Nu säger jag tack och hej för ikväll!
Och till alla som springer varvet imorgon....lycka till!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Hoppas det gick bra för honom igår! Det var tydligen ruskigt mycket folk på stan. Ses imorgon! Kram

2009-05-17 @ 15:18:49
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0