Lördag

Idag har jag och Viktor haft en mamma-son-stund och spenderat den i stora staden och shoppat, lunchat, fikat och myst. Christer och Gabriella hade en pappa-dotter-stund och tillbringade den på Åbys äventyrsbad. Alla var nöjda och glada efteråt.
 
Ikväll bär det av till Åsa för att fira hennes födelsedag. Jag skulle bakat tårtor och tagit med, men då jag prioriterade vår lilla stund på stan idag och inte orkade stressa så köpte jag två färdiga tårtor på Dahls konditori istället. Sån är jag! Men det ska nog bli till belåtenhet hoppas jag...

Ute är det sol och fint höstväder. Helt underbart! Jag gillar höstdagar när det är friskt i luften och solen skiner. :)

Ha en fortsatt härlig helg alla!
kramelikram

Kommentarer
Postat av: Morfen

ÅÅåÅH vad mysigt ni haft det!! Riktigt härligt väder också, man får passa på att njuta av solen nu. Kramis! Ses imorgon!

2009-10-18 @ 14:33:37
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0